יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

הפקת סרטי תדמית, גם עבור עו"ד תעבורה


אנשים רבים עובדים כשכירים, כשלמעשה ניתן לומר שזהו הרוב המכריע של הציבור. הוא מקבל את המשכורת שלו ממנהל החברה בה הוא נמצא, הוא עובד מספר שנים במקום מסוים כשהוא יודע שככל הנראה הוא יחליף עבודה במוקדם או במאוחר, אך יחד עם כל הדברים השליליים, יש דבר חיובי אחד והוא שגם אם יעזוב הוא יוכל להמשיך הלאה למקום אחר, ואם החברה תיכשל, אז עם כל הצער והכאב, תהיה לכך השפעה מינימלית עליו.




הפקת סרטי תדמית לעסק עצמאי


לעומתם, יש אנשים שאינם עובדים כשכירים אלא מעדיפים לעבוד כעצמאיים. אנשים אלה צריכים לדאוג לעצמם ולעובדים שלהם אם יש כאלה, ולשם כך הם מוכרחים למצוא לעצמם עבודה. לא משנה אם מדובר באדם המחזיק חנות ספרים או בעורך דין שמנהל משרד משלו, בשני המקרים ובכל המקרים האחרים של עובדים עצמאיים, עדיין יאלצו אנשים אלה למצוא את הפרנסה שלהם בדרך ייחודית, דרך שונה, מאשר לעבוד ולחכות שבכל ראשון לחודש המשכורת תיכנס אל החשבון. אחת הדרכים הללו למשוך לקוחות היא דרך הפקת סרטי תדמית. ברגע שעובד עצמאי מפיק סרטון תדמית לעסק שלו, גם אם באופן ישיר אף אחד לא יכול להבטיח לו שהוא יגדיל את מאגר הלקוחות באופן מיידי, העובדה שקיים סרטון כזה, סרטון אותו הוא יכול לשים גם באתר של החברה וגם ביוטיוב, כנראה יגרום לו לחשיפה בקרב גולשים רבים ומי יודע, אולי זו תהיה בדיוק הדחיפה אותה הוא יצטרך על מנת להתניע שוב את העסק. 




גם עו"ד תעבורה צריך סרטון


כמובן שסרטוני תדמית יכולים להיות לא רק לחנויות אלא גם לאנשים עצמם. בבחירות האחרונות בתל אביב אחד המועמדים הכי מדוברים היה המועמד של רשימת הצעירים, שדאג לסרטון הומוריסטי וקליל על מנת להראות מה הוא יעשה כדי לשפר את העיר. בדיוק כך, גם עו"ד תעבורה שמעוניין להביא אליו לקוחות יכול לשווק את עצמו דרך סרטון שירוץ ברשת ובו הוא מבטיח להילחם בפורעי החוק שבדרכים או עו"ד פלילי שמבטיח להגן בסרטון גם על מי ששולט ביד רמה בכל תעשיית מחזור הבקבוקים.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    הפקת סרטי תדמית לעסקים היא דבר מאוד חשוב במיוחד לעסקים עצמאיים שרוצים להיכנס לתוך שוק עם תחרות רבה, בעזרת סרטי תדמית יש לעסק אפשרות לחשוף את השוק למוצריו של העסק ולאיכויות של העסק ויתרונותיו לעומת מתחריו. כמובן שישנם אפשרויות נוספות שאפשר לבחור חוץ מסרטי תדמית אם זה סרטי מוצר או סרטי הדרכה.
    למה טובים סרטי מוצר? סרטי מוצר טובים על מנת להציג מוצר חדש או מוצר ישן לשוק חדש ולתעד את האיכויות שלו ואת היתרונות שלו לעומת מוצרים מתחרים (לדוגמא תרופה חדשה יוצאת לשוק ואפשר להראות שלעומת מתחרים היא ללא תופעות לוואי). למה צריך סרט הדרכה? סרטי הדרכה הם יותר סרטים אשר מופנים לעובדים של הארגון עצמו, אם סרטון הדרכה על מוצר חדש לעובדים או סרטוני הדרכה לעובדים חדשים על הארגון ועל מוצריו השונים.

    השבמחק